Кога незнаењето станува петка: Приказна за медиумска писменост од училница Во една земја, во едно училиште, сè е совршено. Сите ученици имаат петки, родителите се задоволни, наставниците „соработуваат“, а директорите со задоволство потпишуваат свидетелства. Идеална слика, нели? Но дали тоа е вистината? Зад оваа фасада се крие една многу поинаква приказна. Приказна која мора да се раскаже - не за да се напаѓаат, туку за да се разбере зошто медиумската писменост не е само прашање на вестите, туку и на вистината во секојдневието, особено во образованието. Дали незнаењето треба да се наградува? Со години работам во училиште каде секој ученик, независно дали учел или не, завршува со петка. Јас не се бунам за бројот на петки - се радувам кога ги заслужуваат. Но кога препишувачите, отсутните, недисциплинираните ги добиваат истите оценки како учениците што учеле со жар, мора да прашаме: зошто тогаш постојат критериуми? Најтешкиот момент секоја година е ког...
Comments
Post a Comment