Кога незнаењето станува петка: Приказна за медиумска писменост од училница Во една земја, во едно училиште, сè е совршено. Сите ученици имаат петки, родителите се задоволни, наставниците „соработуваат“, а директорите со задоволство потпишуваат свидетелства. Идеална слика, нели? Но дали тоа е вистината? Зад оваа фасада се крие една многу поинаква приказна. Приказна која мора да се раскаже - не за да се напаѓаат, туку за да се разбере зошто медиумската писменост не е само прашање на вестите, туку и на вистината во секојдневието, особено во образованието. Дали незнаењето треба да се наградува? Со години работам во училиште каде секој ученик, независно дали учел или не, завршува со петка. Јас не се бунам за бројот на петки - се радувам кога ги заслужуваат. Но кога препишувачите, отсутните, недисциплинираните ги добиваат истите оценки како учениците што учеле со жар, мора да прашаме: зошто тогаш постојат критериуми? Најтешкиот момент секоја година е ког...
Студија на случај: Воведување на СТЕМ како нов начин на учење 1. Вовед Во брзо менувачкиот свет на 21-виот век, технологијата и иновациите ја трансформираат нашата работа и начин на живеење. Образованието мора да се прилагоди за да ги подготви младите генерации за идните предизвици. СТЕМ (Наука, Технологија, Инженерство и Математика) се јавува како клучен пристап, кој интегрира повеќе дисциплини во кохерентна методологија, нагласувајќи решавање проблеми, креативност и практична примена во реалниот свет. Оваа студија на случај ја истражува имплементацијата на СТЕМ иницијативите во Основното училиште „Димитар Миладинов“, организирањето практични активности и соработката со локални и национални институции со цел подобрување на резултатите од учењето и поттикнување на иновации кај учениците. 2. Цели -Промовирање на СТЕМ-учење меѓу учениците. -Поттикнување на практично, проектно учење кое ја поврзува теоријата со практиката. -Зајакнување на соработката со институции и невладини ...
Секоја година, на 10 ноември, го одбележуваме Светскиот ден на науката за мир и развој, инициран од УНЕСКО. Овој ден има за цел да ја нагласи важноста на науката во нашето општество и да поттикне јавна дебата за новите научни достигнувања. Преку одбележувањето на овој ден, се истакнува како науката игра клучна улога во нашето секојдневие и како може да придонесе за мир и развој на глобално ниво. Нашето мото за денешниот настан е „Науката во нашиот образовен систем“ . Сакаме науката да стане достапна и блиска за секого, почнувајќи од најраната возраст. Науката не е само за учениците и за студентите туку треба да биде дел од секојдневниот живот на сите нас. Ова е особено важно, бидејќи во секојдневните активности, често и без да бидеме свесни, ја потврдуваме и применуваме науката и природните закони. Вложувањето во образованието и создавањето интерес за наука од најмала возраст е од основно значење. Ова не само што ни помага да ги разбереме основните закони на природата, туку и ја поттик...
Comments
Post a Comment